Friday 14 December 2012

Terapi Seksual Gangguan Sihir

Terapi Seksual Gangguan Sihir Di sini di perturunkan cara-cara merawatnya. Jika ada keyakinan Insya Allah amalan ini mujarab untuk mengobati sihir-sihir tersebut. Bacakanlah ayat-ayat di bawah ini sebanyak 7 kali pada air, lalu airnya itu dibuat minum (setengah) dan digunakan untuk membuat permandian (setengah, mandikan lah pada alat kelamin yang kena sihir tadi) selama 7 hari berturut-turut.

Insya Allah sihirnya akan gugur atau hilang dengan sendirinya. Sekiranya masih belum berhasil buatlah beberapa kali ulangan Dan banyaklah berdoa kepada Allah.

Inilah ayat yang harus Anda baca untuk terapi seksual gangguan sihir :

1) Surah Yunos 81-82
Qola Musa maa jiktum bihis sihru innol lohha sayubthiluhu innol lohha laa yuslihu ngamalal mufsidin. Wayuhikkul lohhul hakqo bikalimaatihi walau qarihal mujrimun.

2) Surah Al-’Araf 117-122
Wa awhainaa illa musa an alqi ngasaaka faiza hiya talqofu mayakfikun. Fawaqo ngal hakqu wabathola maa kaanu nyakmalun. Fa ghu libu hunaa lika wan qolabu sho giriin. Wa ulqiyas shaharotu saajidin. Qolu aaman na birobbil ngalamin. Robbi musaa wa haarun.

3. Surat Thaha 69
Innama sona ghu kaidu saa hirin walaa yuflihus syaahiru haisu ataa. Untuk mengelakan kesalah bacaan dan bunyi yang betul. Sila rujuk pada kitab-kitab suci Al-Quran, kerana tulisan rumi kekadang mempunyai kata bunyi yang berbeza.